Promocje
Body croissanty
Body croissanty

39,00 zł

Cena regularna: 80,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Legginsy prążkowane miodowe
Legginsy prążkowane miodowe

39,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Body borówki
Body borówki

39,00 zł

Cena regularna: 80,00 zł

Najniższa cena: 80,00 zł
Legginsy ocieplane szary melanż
Legginsy ocieplane szary melanż

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Legginsy prążkowane ciemna zieleń
Legginsy prążkowane ciemna zieleń

35,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Legginsy ocieplane khaki
Legginsy ocieplane khaki

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Body papaje
Body papaje

35,00 zł

Cena regularna: 80,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
Legginsy ocieplane brąz
Legginsy ocieplane brąz

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Legginsy prążkowane ciepły brąz
Legginsy prążkowane ciepły brąz

35,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
Legginsy dynie
Legginsy dynie

29,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
Body śliwki
Body śliwki

39,00 zł

Cena regularna: 80,00 zł

Najniższa cena: 80,00 zł
Malinowa bluza oversize
Malinowa bluza oversize

49,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

 

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

Paczkomat InPost BYD38M

adres email: [email protected]

nr tel.: 532 197 910

ZWROTY NALEŻY KIEROWAĆ WYŁACZNIE DO PACZKOMATU PODANEGO WYŻEJ. PACZKI WYSŁANE KURIEREM/DO INNEGO PACZKOMATU NIE ZOSTANĄ ODEBRANE.

 

 

 

Pamiętaj, aby do paczki włożone było oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: [email protected].
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail).

E-mail: [email protected]

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, opcjonalnie paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:

BlissBaby Adrianna Rudnicka

Bernarda Śliwińskiego 2a/19

85-843 Bydgoszcz

 

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: [email protected]. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium